Labor Day weekend - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Jana - WaarBenJij.nu Labor Day weekend - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Jana - WaarBenJij.nu

Labor Day weekend

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Burlington

Zaterdag is het Labor Day weekend begonnen en zijn wij uitgenodigd geweest bij de stagebegeleider van Willem (Albert). Albert en Milena (vrouw van Albert) hebben noordelijk 14 km af van de Canadese grens en vakantie huisje aan de Lake Champlain. Het uitzicht en de omgeving zijn prachtig. Samen met hun, Willem, Ellianne en Matt zijn wij daar gezellig samen gaan zitten en BBQ ’en. Het weer was erg goed en hierdoor kon ik ook vele leuke foto’s maken van de omgeving, die ik natuurlijk ook nu weer aan het verslag zal toevoegen.

Gisteren (zondag), zijn we dan met Jos naar de Wallmart gereden, wat erg lief van hem was. Hier hebben we een aantal huishoudelijke en noodzakelijke dingen gekocht zoals handdoeken, badlaken, bed overtrek, tafeltje, prullenbak ect. Ook heb ik online eindelijk een bed frame en een matras gekocht. Verder hebben we dan ook nog verf voor een houten dresser gekocht. Deze had ik vrijdag samen met Willem en een collega uit zijn lab bij Recycle North ( kringloop winkel) gekocht voor weinig geld. Deze heb ik dan met de hulp van Willem geverfd. Ook hebben we onze tafels die we bij de wallmart gekocht hebben opgebouwd. In zijn geheel was het dus een erg productieve dag.

Vandaag (Labor Day) gingen we dan eindelijke verhuizen naar onze appartementen. Eerst hebben we de spullen die we gisteren hebben gekocht en mijn koffer, naar mijn en Matt’s appartement gebracht. Nadat alle spullen en de koffers in kamer waren, zijn we dan boodschappen gaan doen en hebben we ook nog huishoudelijke spullen gekocht. Zoals onder andere afwasmiddel, wasmiddel, bezem ect. Toen dat geregeld was zijn wij dan naar Willems appartement gereden waar wij, zijn huisbaas een tweede keer ontmoeten. Ook werd het matras dat Willem van Albert mocht lenen van Albert gebracht. Na het aanbod om met twee Auto’s al onze anderen spullen die nog bij Jos in de garage verbleven op te halen, zijn wij dan weer terug gereden naar het Huis van Jos. In de avond zijn we dan nog naar K-Mart en Lowes geweest om een douchvoorhang te kopen en een tweede set sleutels voor mij te maken. Na een lekker pizza te hebben gegeten viel ik dan rond een uur of 10 op mijn luchtbed in slaap. En dat was mijn eerste Labor Day weekend in de United States of America.

  • 05 September 2014 - 15:37

    Pascal:

    Hoi Jana,

    Leuk om hier je avanturen te volgen! Zo te zien heb je het erg naar je zin daar!
    Groetjes en veel plezier en suc6 tijdens je stage/afstuderen.

    Pascal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Stage Amerika

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 4918

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 01 Juli 2015

Afstudeer stage: University of Vermont

Landen bezocht: