Week 4 - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Jana - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Jana - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

28 September 2014 | Verenigde Staten, Burlington

Deze week was erg druk. De werkweek begon met het uitvoeren van een IP (immuno precipitatie). Ook heb ik weer Western blot’s uitgevoerd, celkweek werk gedaan, een donut assay’s (migratie meting) uitgevoerd en natuurlijk nog veel meer. Op dit moment is er geen mogelijkheid voor mijn collega’s en mij, om nodig DNA/RNA werk te doen. Balen!

Wat erg leuk is, is dat ik nu ook mijn eigen Journal’s heb gekregen, die ik in de gaten mag houden voor onze wekelijkse “Journal Club”. Deze is elke donderdag. Dit betekend dat ik in totaal twee journal’s ( Allergy en PNAS) in de gaten moet houden. Ik heb op donderdag mijn verkregen resultaten mogen presenteren en daarvoor heb ik veel lof gekregen.

In het weekend was het prachtig weer. Het was heerlijk warm (rond de 28 ˚C). Op zaterdag ben ik met Sarah (collega/vriendin) naar de “Ski Swap” geweest. Hier kunnen mensen hun oude ski’s naartoe brengen zodat andere deze dan goedkoop kunnen kopen. Ook ik had geluk en heb ski’s en toebehoren kunnen krijgen voor een erg goede prijs. Het winter seizoen kan komen.

Vandaag ben ik, ja op zondag, op lab geweest om mijn cellen eten te geven (^_^) en om een nieuw experiment voor de komende week in te zetten. Voor de docenten: ik maak dus genoeg uren, gelukkig haha (^_^). In de middag ben ik met mijn fiets onderweg geweest. Ik heb mijn kilometers gemaakt. Ook kon ik eindelijk eens zwemmen in “Lake Champlain”. Het water was een beetje koud maar toch heerlijk verfrissend. Ik heb er erg van genoten. Als afronding van een mooie dag heb ik dan nog bij Shoppingbag een Hamburger gehaald. Heerlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Stage Amerika

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 4931

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 01 Juli 2015

Afstudeer stage: University of Vermont

Landen bezocht: