Het avontuur van mijn leven begint, ..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jana - WaarBenJij.nu Het avontuur van mijn leven begint, ..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jana - WaarBenJij.nu

Het avontuur van mijn leven begint, .....

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

22 Augustus 2014 | Nederland, Breda

.... nog precies 12 uur voordat ik eindelijk vertrek vanuit Brussel naar Burlington VT. Het is dus bijna zo ver het avontuur stage in America begint bijna. Nu mag een leuke, spannende een leerzame periode in mijn leven beginnen. Ik verheug me er heel erg op. Het duurde allemaal erg lang maar uiteindelijk ging het toch best snel. Nadat ik de bevestiging had gekregen, dat ik mij afstudeer stage mag lopen aan de University of Vermont begon de lange, zware en moeilijke visum procedures. Eind mei ging de visumprocedure van start. Na ongeveer 3 maanden kreeg ik dan eindelijk mijn J-1 visum (exchange visitor). Dus de vliegtickets konden nu geboekt worden. En morgen in 11 uur 42 min en 34 sec is het zo ver.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Stage Amerika

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4946

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 01 Juli 2015

Afstudeer stage: University of Vermont

Landen bezocht: