Dag 2: Verkennen van de omgeving - Reisverslag uit South Burlington, Verenigde Staten van Jana - WaarBenJij.nu Dag 2: Verkennen van de omgeving - Reisverslag uit South Burlington, Verenigde Staten van Jana - WaarBenJij.nu

Dag 2: Verkennen van de omgeving

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

25 Augustus 2014 | Verenigde Staten, South Burlington

Vandaag begint de eerste echte dag in de VS. Het weer is super, de zon schijnt en het is rond de 27 ˚C. De nacht was niet ideaal de jetlag periode is begonnen voor mij. Maar toch kon ik nog redelijk goed slapen in het King Size bed. Helaas hadden de vorige bewoners van onze hotel kamer (343) vergeten de wekker uit te zetten. We hadden dus het onverwachte plezier om, rond 7 uur wakker te worden. Na twee mislukte pogingen om de wekker uit te zetten konden we dan toch nog 1.5 uur slapen. Na ontbeten te hebben zijn Willem en ik begonnen met het verkennen van de omgeving rond ons hotel. We zijn de straat voor het hotel op en neer gelopen eerst in zuidelijke richting en later naar een rust pauze in de noordelijke richting. In totaal zijn wij vandaag dus rond de 7 km gelopen. Die mensen die mij goed kennen, weten dat ik natuurlijk ieder moment gebruik, om leuke foto’s te maken. Dat heb ik natuurlijk ook vandaag weer gedaan. Ook hebben we vandaag vanuit de verte de Lake Champlain kunnen zien. Wat een prachtige uitzicht. Ben helemaal verliefd op deze regio het is hier zo mooi. Morgen is weer een dag. Is kijken wat ik dan weer moois mag mee maken en zien.

  • 03 September 2014 - 10:56

    Els De Jong:

    Hoi Jana,

    Wij gaan jou ook zeker volgen.
    Heel veel succes in je stageperiode, en geniet er vooral van.

    Wim, Els & Jochem de Jong.
    (ouders & broer van Willem.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Stage Amerika

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4943

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 01 Juli 2015

Afstudeer stage: University of Vermont

Landen bezocht: